Benim ilk dogumumda bastirdular üstelik doğumum kolay oldu ve açılmam hızlı ilerlemisti ama bastirdilar ve ben öldüm dirildim resmen o nasıl bi acıydı bana öyle bir basınç verdiler ki nefesim kesildi bütün organlarım disari fırladı dedim kendi kendime şimdi hamileyim tekrar öyle biaey olacak diye çok korkuyorum sancidan çok ondan korkuyorum