Hanımlar merhaba haftaya nasipse hayırlısıyla doğumum var . Gebeliğimin başından beri iki doktora gidiyordum . Pandemi nedeniyle gittiğim bir doktor özel kliniği var rahat oluyordu cihazı da iyiydi . Diğer doktorda özel hastanede ilaçlarımı falan hep o başlamıştı önceki gebelikten kürtajdan tanıyordum . Biz sağlıkçı olduğumuz için ekstra bizimle ilgileniyordu . Gel gelelim şöyle bir sorunu bar doktorun. Kendisi sanırım kemoterapi görmüş bazen bazı şeyleri söylediği bazı şeyleri unutuyor . Bu bazen 5 sn önce konuştuğu şey de olabiliyor . O kadar gidiyoruz her gittiğimiz de hatırlat kendini diyor . Hatırlatıyorum da odaya girip çıksam sanki unuttuğunu hissediyorum . Buda beni sezeryan Doğum için tedirgin ediyor . Gebeliğimde ne kadar bir sorun olsa her zaman ona koştum ama bu son gittiğimizde bu hafta sadece nst bakacağım bir sıkıntı varsa orda da anlaşılır diyip gönderdi . Ultrason için biraz ısrar ettim ama açıklama yaptı gerek yok dedi . Konuştuğu kadar bakabilirdi zaten . Şimdi bu doktorun unutkanlık yapması ameliyat için biraz korkuyorum çevremde de unutur falan içerde birşey gibisinden şakayla karışık söylemler var . Doktor çok iyi bir doktor memnun kalanlar var cerrahisi iyiymiş bazı konularda tutarsızlıkları da olmuş tabi . Diğer gittiğim doktor da takip ediyor beni onda da yapabilirim ama onunla ilgili hem iyi hem kötü şeyler duydum . Sezeryan dikişinden memnun olmayanlar olmuş . Bu saatten sonra başka doktora da gitmek istemiyorum 37+3 oldum ne yapacağımı şaşırdım dünden beri uyuyamadım