bitanembugram Naciyeylmz Hoşaf için kayısı hurma Nescafe de iyi geliyor bana bunlar bağırsakları çalıştıriyor yine de cikaramazsaniz ilaç veriyolar
Afrartis Naciyeylmz rezene çayı, kayısı ve incir hoşafı ve doktorumun verdiği şuruptan içiyorum. Ama bence en önemlisi yürümek. Az yürüdüğüm günlerde gece ağlatacak derecede sancıyla uyanıyorum. Ne zaman sık sık kalkıp yürüsem hem tuvalete çok kolay çıkıyorum hem de gaz sorunum olmuyor
Pembepanterr bitanembugram Gaz için birşey vermiyorlar ya kendin çıkarıcaksın çıkarana kadar ilaç veremeyiz diyorlar ağrılar için bi serum taktılar 2. Gün cıkarabilmiştim eziyet çekmiştim resmen
Mom789 Bu gaz çıkarma muhabbeti ne bende sezeryan oldum gaz çıkardınız mı diye soran olmadı hatta 2.gun yatmak istemedim eve gittim tek sorun büyük abdest 4-5 gun falan çıkamadım
ege_ayaz_mom Mom789 sezeryanda hep soruyorlar canım ben 2 gün yattım ikinci dogumumda 3. Günde çıkardım eğer cikaramasaydim yine gondermiycekti doktor🥺
UsanmazPandaaa Mom789 bence doktoruna sor çünkü bu kadar ilgisizlik olmaz zaten direk çıkarırılae hastaneden ama gaz çıkarmanın önemi bagırsak düğümlenmesi riski oldugu için doktorum bana dedi içini temızlerken illaki kenara itiyoruz organlarını sonra yerleştırıyoruz risk olmasın diye mecbur bu dedi
Mom789 ege_ayaz_mom Allah Allah bende niye sorulmadı acaba doktora sorcam bana niye sormadınız diye beni tinmadinizmi siz dicem 😂😂
ege_ayaz_mom Mom789 valla canım sezeryan olanların hepsi bunu söylüyor senin doktorda bir gariplik varmış o zaman😅
bitanembugram Pembepanterr Bana verdiler ben söyledim gazim var ama çıkaramıyorum dikişlerim acıyor dedim tamam diyip ilaç verdiler
Dilaraksknclk Naciyeylmz en iyi çaresi yürümek. Normal zamanda da gaz çıkaramam hiç çok korktum doğumdan sonra da çıkaramıcam günlerce hastanede kalıcam diye bol bol yürüdüm çok şükür çıktı
Pembepanterr bitanembugram Özelde doğum yaptım ama ben gazımı çıkarana kadar birşey verilmedi tuvalete de cıkamadım zaten sonrasında birşeyler verdiler öyle rahatladım
Portakalgeliyor Naciyeylmz nescafe su yürüyüş hiç yatma uyuşukluk geçince kalk yürü otur kalk yürü otur sonrası 🙈🙈🙈🙈🙈😂
Mom789 UsanmazPandaaa doktor ozel klinik dpktoru hastanede çalışmıyor zaten anlaşmalı ozel hastane de dogum yaptik sorcam ama tabi bana niye sormadınız diye
Angela Naciyeylmz bi vay bardağına yarı zeytinyağı yarı kayısı suyu karıştırıp içmiştim. Aynı gün ise yaradı ertesi günde çıktık zaten
Mom789 ege_ayaz_mom 😂😂 galiba bide ben cikicam dedim 2.gece kalamam dedim ödeme yapıldı yat istersen biraz daha toparlan dedi Ben yok banane çıkcam dedim ciktim ama gaz falan sormadi
UsanmazPandaaa Mom789 kesin sor ilgilenemsi lazım Allah korusun bağırsaklarda düğümlenme olsa haberi olmayacak