Goxun özellikle doğum şekliniz şu anlık normal gözüküyorsa kadın doğum doktorunuzdan sonra danışın ve gerekirse genel cerraha görünün. Normal doğumda ıkınmanın ister istemez oraya da etkisi olur. Doğuma da bir şey kalmamış. Çok geçmiş olsun, bende de ara ara çıkıyor maalesef çok zor bir durum 😪