Sehrbn_ İkinci sezaryan ilk sezeryana göre daha mı zor acaba bilgisi olanlar yaşayanlar yardımcı olur musunuz?
Burcu59 Sehrbn_ SemraErkann Kumsal_asya Merve2691 Yekkk Mia Toplu cevap olsun daha kolay kat kat. Hatta ben kuş gibiydim. Umarım sizlerinde öyle olur. Ve benim 3.de 😁
Mihraa Bende ikinci olucam ilk bebeğmi kaybettim oda sezeryan oldu inşalalh bu sefer sağsalim kavuşuruz
Burcu59 Aysegkdemir kum torbasini alirken ufak bi bastirmislardi ama hic hissetmedim uyusuk oldugum icin bazen yapmayadabiliyorlar sanırım ama agrılı bi islem degil korkmayın
Aysegkdemir Burcu59 ınsallh. Dedgınz gibi olur ıkıncı sezeryan daha kolay gecer Rabnm herkesin yardımcısı olsn