my_little_miracle 28 haftalığım bebeğin eşi aşagıda, az da olsa protein kaçağı var falan filan farklı bır doktora daha muayene olmak istiyorum fakat yeni doktora gıdınce ne dıyecegımı bılmıyorum ne diyeyım ya sizce sonucta takipli hastası değilim
Beyzan my_little_miracle Hiç bir şey açıklamana gerek yok. hocam 28 haftalığım daha önce protein kaçağı görülmüştü demen yeterli arkadaşim 37. Haftada gitti başka dr ye ve o gittiği dr de de doğum yaptı.