Momy01 💖💖💖💖💖Gerçekten çok ilginç bu çok doğal bir süreç kilo almak çok normal abartıldığında dr uyarıyor zaten gerekirse diyetisyene yönlendiriyor. Bulantıdan besleneyemeyip kilo versen dr yüne ilaç veriyor. Herşeyin bir çözümü var ama bazıları çok diretiyor ben almadım ben verdim. Diğeri de soruyor nasıl kilo verdin ? yani bi çözümü varsa uygulayacak 🙄 Burada hamilelikten bahsediyoruz, hepimizin ihtiyaçları, bebeğimizin ihtiyaçları farklı olabiliyor. Aktivitelerimiz, yürüyüşümüz, beslenmemiz, boyumuz , metabolizmamız hepsi farklı farklı etkiler. Ancak doktorlar yönlendirebilir. Dolayısıyla kimsenin aa çok kilo almışssın aa ben hiç almadım diyip karşıdakini etkileme hakkı olduğunu sanmıyorum💖💖💖💖💖💖💖