Kızlar 14+2 de doktorum çıkıntı var erkeğe benziyor ama kızlarda da olabiliyor iki hafta daha bekleyelim net bir şey söyleyemem dedi. Görüyorum ki 11.12. Haftalarında bile erkek bebekse doktorlar net söyleyebiliyorlarmış. O haftalarda tam olarak cinsiyet oluşmuyorsa doktorlar nasıl net söyleyebiliyorlar şaşırdım 🤷🏻♀️ acaba hangi cinsiyet çıkacak 😁 sağlıklı olsun tabii ki duam bu 🙏🏻😌