Egeve2zler yaaa son çare elbet sezaryen ama ben çok korkuyorum sezaryenden, yani zaruri bir durum dışında sezaryen olmak beni psikolojik açıdan bile çok yıpratır. O yüzden normal doğum destekleyen doktorlar istiyorum hep. Bir de koru hastanesinde odalar nasıl refakatçi kabul ediyorlarmı? 2 yaşında bi oğlum var eşim refakatçi olarak gelse oğluma bakacak kimse yok oğlumu kabul ederler mi acaba 🤔