Sezeryandan sonra en önemli ayrıntı hareketsiz yatmamak bence, ne kadar hareket halinde olursanız o kadar kolay toparlanırsınız, birde gaz problemi oluyor onun içinde rezene ve ılık su rahatlatıcı oluyor. Ameliyat hanede üşümenin de etkisiyle sanırım şişlik hissi rahatsız edici oluyor,onun için karnınızı belinizi sararak sıcak tutmak iyi geliyor, Sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah