Fatma_armutcu 30 haftalık gebeyim ve 3 gündür kasık, karın, bel agrısı çekiyorum. Bebek sürekli alt tarafta rahmime baskı yapıyor. Normal bir durum mu ?
teletabi Fatma_armutcu bebek kanala yerleşiyor olabilir doktorunuza ağrılarınızla ilgili bilgi verin muhakkak o daha güzel açıklayacaktır
MuucizeminAnnesii Fatma_armutcu bence en yakın zamanda doktora bir gözükün şakaya gelmiyor, ben ağrılardan dolayı hastanede yatıyorum şuan çocuk aşağı indiği için durdurmaya ve ciğer geliştirici yapmaya başladılar. Gidin, en azından içiniz rahat olsun 🌺