uzlet Sdtcnts Çok geçmiş olsun dikkat edin kendinize bebeğin gelişimi umarım etkilenmez bu durumdan. Ben de yeni grip atlattım Ama doktora falan gitmedim hatta benden hemen sonra eşim grip oldu şu an hasta. Hatta test de yaptırdı negatif çıktı. Ailede hepimiz sırayla atlattık zaten. Grip salgını da var ortalıkta
Mom654 Sdtcnts rica ederim korona oldum de kadın doğuma gitmem lazm ne yapabilirim eşinde araba var ise aracımızla da gidebiliriz izin belgesi nasıl alabilirim gibi konuş inşallah iyi olur
Yazderyasi Sdtcnts gebeligimin basında covit geçirdim. Boğaz ağrısı tıkanıklık nezle gibi.. oksapar iğne kullandım. C vitamini aldim. Bol bol yedim.. çok şükür geçti gitti. Inş sizde rahatlıkla atlatırsınız..
Mom654 Sdtcnts öyle deme Rabbimize sığınalım inşallah bişey olmaz ben 2 defa bebeğimi kaybettim Rabbim bu defa kavuşmamızı nasip etsin inşallah cumlemizinde
Husna_34 Sdtcnts boğaz ağrısı grip baş ağrısı halsizlik doktor ilaç verdi ama hiç kullanmak istemiyorum 🥺
Sdtcnts Husna_34 benim de aynı size ne ilaç verdi bana vermedi. Sadece parol alabilirsin dedi ve öksürük ateş olursa hastaneye git dedi
Nigarhacizade 6263826 Allah acil şifalar versin, bol-bol dinlenin. Anlıyorum sizi, bende de vardı onlardan. Test vermeden4-5 gün önceden başlamışdı halsizliğim. Sonra bütün kemiklerime vurmuşdu ağrı. Ama 10-12 güne geçiyor inşAllah merak etmeyin❤️🙏🏻