Sdtcnts
Merhaba, ben 20+2günlük hamileyim. Covid olduğumda 6 buçuk haftalıkdım. Çok da kötü geçirmedim. Ateşim yoktu, sadece burnum akıyordu, tat ve koku kaybım gitmişti ve hadsiz halsizlik vardı üzerimde. Zorla yürüyordum evin içinde, sürekli uyumak istiyordum. Kıpırdanacak halde değildim asla. Doktorumun önerisiyle kan sulandırıcı ve C/D vitamin takviyesi, bol-bol sıvı kabul ederdim. İlaç hiç içmedim, hatta ağzıma lokma hadi koyamıyordum. Amma çok şükür geçti, korkutmayın kendinizi asla. İnşAllah geçicek🙏🏻💕Allah acil şifa versin 🍓