Merhaba anneler. 33 haftalık ikiz gebeliğim varr. 2 gün önce yüksek ateşten dolayı gittiğim hastanede covid olduğumu öğrendim. Evden dışarı neredeyse hiç çıkmadığım halde nasıl yakalandım aklım mantığım almıyor. Sorunum yüksek ateş. Ateşim çıktığı dakika kendimi kaybediyorum. Evin içinde nereye gideceğimi ne yapacağımı şaşırıyorum. Malım ilaçsa sadece parol içebiliyoruz. Duş alıyorum - sirkeli suyla alnımı- koltuk altı- ense iyice siliyorum , ayaklarımı buz dolu kovaya sokuyorum yani aklıma gelen şeyler bunlar. 4-5 saatte bir yeniliyor tekrar yükseliyor. Doktorum Yüksek ateşten bebekler etkilenebilir dedi. İkiz gebelik erken doğumla genelde sonlanır. Su an çok büyük korkularım var ya kovid bitmeden gelirlerse diye. Yaşayan anneler ateşinizi nasıl düşürdünüz erken doğuma sebep oldu mu sizde ?