dilanturkeliii Dün öğleden sonra 4ten beri istifra ettim en sonunda acile gittim ama başka şehirde tatildeyim serum taktılar sıvı kaybında. Dolayı ve prilam Dr 10mg verdi ama bulantı için 26haftalik hamileyim sorun olmaz demi
Papaatyaam_38 dilanturkeliii 16 haftalık gebeyim 3. Kutumu aldım dün eczaneden 😭😭 gebelik A katagoride bi ilaçmış yan etkisi en az düzeyde dediler mecburen içiyorum 😭😭
ay-se Papaatyaam_38 bana da çok uyku yaptı bir kaç yerde söyledim yok falan dediler kimseye yapmamış ben kullanmayı bırakmıştım öyle çok uyumuştum yani şimdi sizden de duyunca yalnız değilmişim ☺️ Şükür şimdi yok bulantım allah herkese bu dönemi kolaylıkla geçirecek güç versin amin
balbocegim27 ay-se canım ben şimdi ac karnına ictim post açtım cevap veren olmadı fayda edermi normalde gece yatmadan önce alıyordum ama almayı bırakmıştım şimdi bulantim olunca aldım bi tane
Papaatyaam_38 ay-se bende okudum kimse yazmamıştı uyku yaptığını 🥲 24 saat uyuduğumu biliyorum prilam içince 😃🤷🏻♀️
Senosum38 balbocegim27 ac karnina bulanti ilaçları daha etkili ben hep aç içiyorum 5 haftadan beri bulantim asiri acillik oluyorum 16 haftadsyiz hafiflemissede devam ediyor 2 hafta öncesine kdr gece yatmadab 2 tane aliyodum geceleri rahatladugim için artik sabahlari kalkar kalkmaz içiyorum kahvalti oyle yapıyorum rahatlatiyi ama aşırı uyku veriyo banada salak salak uyuyorum 🤣
ay-se Papaatyaam_38 sanki antidepresan etkisi yapmıştı sanırım bünyeden bünyeye değişiyor ben kullanmayı ikinci gün kesmiştim ev işleri yemek kalacak diye eee mecbur kusa kusa halletcen aslanım dedim
balbocegim27 Senosum38 ayy uyuyum o sorun değil bende safra kesesi sorunu var bi kusmaya başlarsam ağzıma su dahi alsam çıkarıyorum yani o dereceyim bulantımı kessin de
Sumy1 @dilanturkeliii Bende prilamı içince 7/24 uyuyanlardanım… sabah bulantılarımı hiç bir şekilde geçiremesede gece yatarken iki tane içmek gece boyu rahat etmemi sağlıyor gerçekten.. ama yinede hiçbiri kesin çözüm değil, 15+4te hala günümü zehir eden bulantılarım devam ediyor🤷🏻♀️