Elsu26 Bayanp0 kendiniz yaparsanız sorun değil ama hazır olanlar malesef zararlı içinde renklendirici vs var ama abartmadığın sürece içebilirsin
Delicesareti Bayanp0 canım en güzeli kendin yap ben Pazar’dan vişne alıyorum çok az bi şekerle kaynatıp soğutup içiyorum emin ol cappyden hiç farkı yok ekşi sevmiyosan şeftali kayısı yapabilirsin çok basit yapımı ben kahvaltıda bile içiyorum
Esraesra1 Zararli mi bilmem sonucta icinde bir sürü katkı maddesi var. Ama evde yapacagin cok faydali olur. kayisi üzüm kaynatip robottan cektim. Hazir meyvesuyundan cok cok güzel oldu.