Arkadaşlar merhaba 36+5 haftalık hamıleyım dün test yaptırdım ve pozitif çıktı . Dün sabah birden fenalaştım ateş kusma halsizlik vücudumda agrı olunca akşamı test yaptırdım ve suan gördüm sonuç pozitif - dün hemen doktorumu aramıştım bir şurup vermişti sambucol covid olduğumu tahmın edip al iç dedi sanırım iki defa içtim sabah akşam biraz iyi geldi sanırım bugün düne göre azıcık daha iyiyim ama korkuyorum benım durumumu yaşayanlar n’aptınız nasıl bir yol izlediniz - dün oğlumu anneme göndermiştim 4 yaşında oda boğaz enfeksiyonuydu halsizleşince ona bakamıyorum die yollamıştım onun durumu iyi şuan .. şimdi oğlumla annemle 15 gün ayrı kalmamız mı lazım :(( bu arada annem tüm aşılarını yaptırdı bende hiç yoktu :(