Busrabbb Haftadayım inanılmaz mide yanmam var 🥺 doktor gavıscon şurup verdi sizlerin başka yaptığı bir şeyler var mı bunun için?
Hayle Busrabbb soda elma soğuk süt bunlar kesiyor deneyebilirsiniz bnde 34 um mahvetti mide yanması beni
Hafizeplt Busrabbb benimki de renne Duo şurup vermişti miden yandığında değil de yemeklerden önce içersen daha çok faydası oluyo onun dışında soğuk süt soda iyi geliyo biraz.. sakız çiğnemek de olmasını biraz azaltıyo gibş
Baharisilak19 Busrabbb Bana tek iyi gelen rennie şurup gaviscon da kesmedi mide yanmalarını.Midemi rahatlatacak yiyecekler tüketmeye çalışıyorum süt,elma,muz, karpuz gibi… Ama yinede tam anlamıyla geçiriyor diyemem.Dogurana kadar bu böyle sürecek 🤦🏻♀️
Melih_funda Bende gaviscon kullanıyorum ama hiçbir şekilde fayda etmiyor yarım saati bile bulmuyor sola dönüp uyuyunca iyi geliyo ama sağ tarafı dönünce daha da artıyo resmen uykularım haram oldu 😒 bu arada elma soda vs. Şeyler bende daha da arttırdı yanmaları nasıl baş edecem bende bilmiyorum
Rabia4650 Sıcak su torbasını mide üzerine koyduğum zaman rahatlatiyorfu. Nexium kullandım baya iyi geldi
Deletedmom23234 Busrabbb Kıyamam bu saatte mi bide 🤦🏻♀️ benimde başımın belası oldu bu mide yanmasi Gaviscon şurup al canım
Buss1 Busrabbb 36 haftadır belki hergün çekiyorum. Herşeyi denedim bende hala deniyorum gaviscon rennie tablet süt soda ama sanırım bana en iyi gelen leblebi oluyo 2 3 atıyorum ağzıma midem kötü olduğunda biraz olsun rahatlıyo bi dene istersen sende
Srcnannesi Busrabbb bende gaviscon kullanıyorum birde soğuk muzlu süt iyi geliyor ama pipetle minik yudumlar alarak içmelisin o geçiriyor