Arkadaşlar size demiştim temmuzun 30 unda suni sancıyla doğurtcaklar beni diye 5. Gününde 2 cm açıklarla suni sancı verdiler ve 3cm de şu patladı öyle bir sancı girdili ben epidural yapın diye bağırmaya başladım ve yaptılar böyle bir rahat doğum daha görmedi bütün hamiş lere tavsiyem güle oynaya bebeğimi doğurdum darısı sizleri başına sorusu olan varsa cevaplarım memnuniyetle