nazzzzzzz
Tabiki hayır. Aksine sevinmelisin ki sizde igg pozitif. Yani bağışıklığınız var virüse. Bebeğe zararı filan yok asla. Bende de öyleydi, doktorum şanslısın ki geçirmişsin daha önceden. İGm pozitif olması ise şuanda geçiriyorsun demek, İGg pozitif bağışıklığın artık var, yani eskiden geçirmişsin bedenin bu virüse karşı savunma geliştirmiş 👌🏽