Merhabalar. 22 haftalık gebeyim ve ilk gebeliğim. Kontrollerimde herşey yolunda fakat bebeğim gün içerisinde pek hareket etmiyor. Kontrole gittiğimde de pek hareketli olmuyor. Bu yüzden doktorum pıhtılaşma olabilir önlem alalım diye enox 4000 e başladı. Korkuyorum birşey olacak diye. Başına böyle bir şey gelen var mı. Ya da 22. Haftasında bebeğinin hareketini az hisseden var mı. Deneyimlerinizi paylsşırsanız çok sevinirim güzel anneler 😇