Gizce23
Amin gercekten isteyen kimsenin kucagi bos kalmasin🤗
Eger 1 seneden fazla korunmasiz iliskiden hamile kalinamiyorsa buna sebepsiz infertilite deniyor, yani bazen kadinin hormon tetkikleri normal, yumurta rezervi gayet iyi, tahim filminde sıkıntı yok olsada hatta erkegin sperm sayisi vs gayet iyi olsada ciftlerde sebepsiz döllenememe oluyor..cogu zaman nedeni bulunmuyor bazen de psikolojik deniliyor..ya da doktor direk 1yili gecmis denemissiniz aşılama yada tüp bebek yapalim diyor bu cifte kalmis bi durum..
Size önerim gebelik oncesi rutin hormon ve tetkikleri yapin, adetleriniz duzenli ise yumurtlama gunu takibini yapin, adetten sonraki ilk 1hafta- 10 gun gün asiri korunmasiz iliskide bulunun..eminimki bunlari yapmissinizdir, yine deneyin ve kafanizi gebelige odaklamadan akisina birakin bakmssnz 1hafta adetinjz gecikmis o zmn test yapin..gebe kalmaya odakli iliskk yasamayin