Hanımlar, adetime 8 gün var, çok umudum olmasa da yinede danışmak istedim sizlere,
Başlıktaki gibi bi tuhaf midem, sanki havada gibi,
hani yokuş aşağı inince arabadan bi garip olur ya mide öyle bi his..
(Direk bulantı diyemiyorum çünkü iştahımda azalma olmadı, midemin durumu bu.)
Böyle belirti yaşatan oldu mu?