Merhaba Kızlar bu cuma 40 oluyorum doktor 41 e kadar bekleriz dedi ben pek istemiyorum beklemeyi tehlikeli olabilir diye doktora 40+1 de doğumu başlat desem başlatırmı illa 41 i
beklermi hastahane prosedürü nedir bu konuda cevaplarınız için teşekkürler şimdiden