Çok şiddetli bir şey yok ama uyuyamıyorum. Bir de sık sık idrara gidiyorum. Şimdi duş alıp beklicem . Yarın randevum var zaten bakalım ne olucak. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun. Bu güne kadar sıfır korku vardı içimde sanki ben doğurmayacak gibiydim ama.simdi bir korku sardı içimi 😔