Haticesari35 37+3 günlük hamileyim aşırı şekilde sırtım ağrıyor ve nefes darlığı yaşıyorum nefes alamıyorum yedipimi içtigimi kusuyorum midem aşırı baskı yapıyor neden olablir akıl verin lütfen yatamıyorum 😭
2prens1prensesannesi7 Haticesari35 öncelikle sakin olun ben de bu hafta içi böyle bir şeyle hastaneye gittim bebek büyüdüğü için yeri daralıyor ve nefes almamızı zorluyor ondan havalar da sıcak olunca böyle oluyor birşey yok sol tarafınıza yatıp sık sık dinlenin geçmiş olsun
2prens1prensesannesi7 Haticesari35 küsma içinde soğuk şeyler içmekten kaçının son aylardayız midenizi üşütmüşsünüz ayaklardan üşütmeyin
oznuryakup44 Haticesari35 valla sizi heyecanlandırmak istemem ama geçen kontrole gittiğim ızaktan tanıdığım bir kız doğum yapıyordu yakınlarına sordum mide bulantısıyla acile geldi 3cm açıklık varmış doğuma almışlar sizde bi görünün isterseniz
Haticesari35 2prens1prensesannesi7 hiçbirşekilde uzanamıyorum nefes darlığı yaşıyorım hat safhada nabıcam bilmym 😭
Haticesari35 2prens1prensesannesi7 gündüz hiçbişeyim yoktu bianda basladı ne yersem içersem dokanıyor
2prens1prensesannesi7 Haticesari35 ıslanma varsa doktrunuza danışın sancıları saniye saniye kontrol edin eğer ki geçmiyorsa bi kaç saat içinde mutlaka gözükün doktora
Haticesari35 oznuryakup44 ne yersem içersem kusuyorum su bile olsa kusamadıgım zaman aırt agrım nefes darlıgım oluyor
2prens1prensesannesi7 Haticesari35 Evet idrar kaçırma gibi sızıyor ama siz farkına varmazsınız görünce anlaşılır
2prens1prensesannesi7 Ağrılarınız dinlenince geçmiyorsa başlıyordur doğum sakin olun dinlenin artınca gidin hastaneye suni sancı verilmesin evde çekin sancıyı derim hastane uzak değilse size