Minou hamileliğimi öğrendiğimden beri günlük 10.000 adımın altına düşmemeye çalışıyorum. 38+4 haftalığım yürüyüşe devam o yüzden de hiç ağırlaşmadım kiloda almadım göbeğim olmasa hamileliğimi günlük hayatta hissetmiyorum rahat geçiriyorum umarım doğumda da faydası olur