Myworld34 İki ay önce fitil hap kullanip iyileşmiştim şimdi birden bire yeniden başladı Allahım yaşamak zulüm gibi geliyor kesin çözümü yok mu bunun denize girdim tatilde ondan mı oldu yine bilmiyorum 😔😔😔😔
Cansel22 Myworld34 valla ne kadar dikkat edersen et ilk hamileligimde kesin her ay acilliktim o yüzden doğumdan sonra ultrasona girdim bobreklerden ve taş olduğunu ogrendim cok şükür şuan rahatim düşürdüm taşı
demirbaggulbahar Myworld34 Ben mantarım ilerledi diye antibiyotik bile kullandım geçti 2 ay sonra tekrar başladı hiç geçmeyecek gibi tekrarlanma durumu var maalesef mantar da nasıl geçecek bilmiyorum gerçekten zulüm gibi 😣😣
Eecnr Myworld34 benimde sürekli tekrarlayan mantar sorunum var fitiller kremler hicbiri tamamen çözmedi doktorum en son artik bu hamilelik mantari muhtemelen dogum yapinca gecicek dedi artik ilacta vermiyor simdilik hafifledi sona dogruda geldim zaten ama sezeryan olucm bu sebeptn
Myworld34 demirbaggulbahar bebek düşünüyorum çok korkuyorum ya o yüzden mi olmuyor diyorum Allahım sürekli tekrar tekrar benim sanırım eşimde var çünkü birlikte oldukça oluyor
demirbaggulbahar Myworld34 Eşinizde bir doktora gözüksün olmazsa eşten geçiyor olabilir. Ben hamile kalmadan öncede mantar oluyordum ve hamile kalmama engel olmadı inşallah seninde engel olmaz canım.
Myworld34 demirbaggulbahar inşallah bakalım bugün eşimle konuştum bebek için günaşırı ilişki yaşıyoruz o yüzden olabilir diye düşündük
Myworld34 Eecnr Ben hamile değilim işte benimki günlük ped kullandım bir defa enfeksiyon kaptim o gün bugündür bitmedi gitti yoksa ömrümde enfeksiyon nedir bilmedim
Eecnr Myworld34 benimde ilk defa hamilelikte bașıma geldi mantar öncesinde yoktu mutlaka tedavi olun hamilelik öncesi inșallah bir an önce geçer