Zeynep_44 Kızlar 37+4 günlüğüm şimdi yatışım yapıldı su sızıntısı var suyumda azalmış görüldü yatış yapıldı suni verilcek açıklık 1 santim dua edin lütfen sancım çıkmıyo nstden çok heyecanlıyım
burcinnb Zeynep_44 Allah bi avazda kurtarsın inşallah sağ salim kucağına alırsın canım🥰 su sızıntısını hissettinmi sen doktor mu söyledi
2prens1prensesannesi7 Zeynep_44 Allah yardımcınız olsun korkmayın sonunda evladınıza kavuşacaksınız sağ Salim gelsin 🙏
iremem Zeynep_44 canım dün 37+5te aynı şeyleri yaşadım yatışım yapıldı ve sabah sancım 5dk 1 e indi sezryanla paşamı kucağıma aldım hiç korkma dua et sağsalim geliyorlar ciğerlerimiz falan gelişmişti sen bol bol oku sağsalim alıcaksın kucağına inşallah ☺️
burcinnb 2prens1prensesannesi7 ya benim çamaşırım çok ıslanıyor ama enfeksiyon gibi yani merak ettim o yüzden. Su olsa belli olurdu dimi?
2prens1prensesannesi7 Ben de öyle olmuştum günüm gelmişti hafif ağrım vardı ama sancı az olduğu için suni sancı verilmişti kızım da
Maviyesil121212 Zeynep_44 benim de suyum azaldı diye suni sancıyla doğum yapmıştım 4 saatte doğdu kızım. İcini ferah tut Allah yardımcın olsun
Meraklibiri Zeynep_44 ay bende 37+4 te sezeeyanla dogurmustum sağ salim kavustursun Rabbim inşallah ❤️
Maviyesil121212 Zeynep_44 benim hızlı ilerlemişti; yani sancıları hissetmeye 12:30da başlamıştım 16:00da 10 cm olmustu . Son durumunuz nedir yaptınız mı doğum? Açılmanız ne durumda
Maviyesil121212 burcinnb ben hiç anlayamamıştım, bazen anlaşılmıyor su olduğu , akıntı zannetmiştim ben. Kaç haftalıksınız ? Doktorunuza bir görünün