Ahdhdjeinxnzhshseueu 14 haftalık gebeyim 52 kilo ile hamile kaldım aşırı bulantı kusma ve iştahsızlıktan 48 kiloya düştüm göbeğim hiç yok hiç büyümüyor benim gibi olan var mı acaba 😥
esdemom Ahdhdjeinxnzhshseueu benim karnım 29. Haftada minik bir balon kadardı şuanda 33. Haftaya gircez birazcık şişirilmiş küçük bir balon kadar. Kilo almaya gelecek olursak 1 kilo aldım sadece bende ama bebek gayet iyi çok şükür
Zeyyyn Ahdhdjeinxnzhshseueu 20 haftada çıktı göbeğim hala bile 7 Aylık gibi durmuyon dıyolar güzel bişi bence 😊
Mavi34 Ahdhdjeinxnzhshseueu Benim 20 haftada başladı çıkmaya şimdi 25 oldum bol giyinsem kilom sanarlar bilmeyen anlamaz hala hamile olduğumu
Ahdhdjeinxnzhshseueu Yeniiianne ama hiç yok herkes bebek nerde diye soruyor psikolojim bozuldu resmen 🤦
BallyavruM Ahdhdjeinxnzhshseueu 25 e girdik daha yeni belirginleşti diyeyim sana 😬😬 14 de olmaması çok çok normal
Aslnkzbn Ahdhdjeinxnzhshseueu O haftalarda benim de yoktu. 24. haftadan sonra büyümeye başladı. Şimdi kocaman 🤣
Linasalamandre Ahdhdjeinxnzhshseueu bana da kaynanam diyordu eşime telefonda karnı neden hiç yok dedi eşim de doktor muyum ben ne bileyim dedi 😅 ben de hamileyim diye kandırıyorum dedim 🤓
prensesannesiiiii Ahdhdjeinxnzhshseueu ben 27 haftadayım herkes soruyo banada bebek nerde diye diyorm sakladım yok benımde karnım yok kücück bişe bilmeyen kilo aldım sanır zamanla büyür belki 😊 sıkma canını banada diyen cok oluyo yeterkı cocuklarımız ıyı olsun kım ne derse desn
Ahdhdjeinxnzhshseueu esdemom bebişler iyi olsun da herkesin bünyesi aynı değil sonuçta yapacak bişey yok 🤷
Songunler Ahdhdjeinxnzhshseueu ne guzel benim daha erken haftalarda cikti karnim ama sanarsın 6 7 aylik ama bebekten degil gaz siskinlik kabiz var hala d oyle devam ediyo🙄 o haftalarda cikmasi beklenmez pek zaten merak etme illaki çıkacak her denileni kafaya takarsak oohhoooo😂
Ahdhdjeinxnzhshseueu Songunler aynen öyle ama işte insan ister istemez kafaya takıyor ilk deneyimim olduğu için de biraz korku ve endişe var sanırım 🙈
bahtnurr1 Ahdhdjeinxnzhshseueu herkesinki aynı haftalarda büyümez ki , zaten çok kilolu değilsin biranda büyür bekle bak 🙊
[silindi] Ahdhdjeinxnzhshseueu hele 30 haftalara gel ozmn unut yazdiklarini 34 haftaligim adimi zor atiyom 😂
Ahdhdjeinxnzhshseueu [silindi] hahahahaaa 😂 inanın kilo alacağımı hiç sanmıyorum hayal gibi geliyor bana 🙈
[silindi] Ahdhdjeinxnzhshseueu bende ole dedim ikinci gebeligim ilk kizimda 49 kiloydum 45 dustum 4 ay kilo verdim almadim 35 haftaya geldigimde 70 kiloydum 45 ten 75 dogum yaptim 🤣
GamzeBaz Ahdhdjeinxnzhshseueu üzülme 🥰55 ile hamıle kldm 52 kiloyum duzenlı spor yapıp düzenli besleniyorum bebeğin senden beslenıordur hıc takılma 🧿bol bol su iç
Ahdhdjeinxnzhshseueu [silindi] maşallah inş benim de öyle olur kilo da almak istiyorum 48 kilo ne çocuk gibi bı de boyum uzun 🤦😂