haydibakalim İyi geceler kızlar nasılsınız ne durumdasınız benim son 11 kaldı heyecan yüksek bi telaş var içimde inşallah normal doğum olur diye dua ediyorum bi yandan bi yandan da bebek hiç gelecek gibi değil hiç sancım yok siz de var mı sancı sıcaklardan pert yatıyorum zaten bütün gün bi de geçen hafta enfeksiyon başladı hala geçmedi ya inşallah geçer
burcinnb haydibakalim 39+4 sonnn 3 gün sancı yok bişey yok🥲Geçen hafta 1 cm açılma vardı yarın kontrolüm var bakalım ne olucakkk🙄 bende normal istiyorum ama hayırlısı inşallah 🥰
Seminn haydibakalim 39.4 olduk bugün ne açılma ne sancı bekliyoruz öyle 3 gün görünüyor programda ama 41 e kadar bekliycez dedi doktorum 🥴
Eifas Son 4 gün kaldi, sanci yok, belirti yok. Artik tasimakta zorlaniyorum 😂 hergun gel artik diye yalvariyorum. Ama tik yok
Dilekskr 39+3 benimde ne sancı ne bir belirti keyfi yerinde gelesi pek yok merakla bekliyorum acaba ne zaman sancı gelicek diye bir de kız çoçukları erken gelir diyorlar bence öyle değil☺️☺️
Mervehtp81 haydibakalim bende tam 39dayim ne şancı var ne açılma var yalancı sancim bile yok bilemiyorum ne olacak
haydibakalim Mervehtp81 benimde öyle arada bi karnım ağrıyor onu yalancı sancı diyip rahatlamak istiyorum ama o kadar 😂 sürekli nişan gelse diye bekliyorum
Meleekdincc haydibakalim 40+0 olduk beklemedeyiz bakalım eğer kendi sancım suyum vs gelmezse haftaya Çarşamba suni sancıyla alacaklar doğuma herşeyin hayırlısı 🌺
Eifas haydibakalim valla hicbir fikrim yok 🤷🏼♀️ Ben isvicrede yasiyorum. Cuma gunu randevum var. ama gelmezse o zaman sunni sancilar verirler kesin.