39+0 olduuuk 7 günümüz kaldı normal gözüküyor 🐥 çok korkuyorum ve heyecanlıyım da 😊
yagmuurry1 Hevesini kırmak istemem ama bende çok gün saydim gün geldi bebe hala gelmedi🤦♀️
Babyasia bizimkisi de gelmiyor 🤷♀️