ay-se Hanımlar yıkanabilir bebek bezlerinin daha hijyenik olduğunu duydum sizin bu konuda bir öneriniz ve bilginiz var mı ?
Aysekrcy ay-se ilk zamanlar çok yaptıkları için zor olabilir bence sonrası için bilemiyorum sanırım ben üşenirdim 😅
Zeyyyn ay-se analarımız bezleri kaynatırmış hijyenik olsun diye en fazla 90 derece var bez yıka kurut derken zaman kaybı bence hijyenik olmasa şimdiki bezleri kimse kullanmazdı sonuçta
ay-se Aysekrcy ya onların bir özelliği varmış makinada kolayca yıkanabiliyormuş diye biliyorum ama tabi pis de atılmaz makinaya çok da zor olur kabasını almak sanırım