Garfield06 Aysunn123_ bebek pozisyon almistir ondan agirlik yapiyor vajinaya. Benimde oyle yeni basladi agrimaya 29 haftalik bebek makat duruyormus ayaklariyla vuruyor
Glcn22 Aysunn123_ 35+5 haftalıgım o ağrı 1 haftadır bitirdi beni en son yatak içinde oturup ağladım 🤦🏻♀️
Alone Aysunn123_ benim ağrım olmuştu doktor önce enfeksiyon fln var mı diye baktı bişey çıkmayınca progestan başlamıştı kullan geçer dedi kullandım geçti geçince de bıraktım ilacı 26 haftalığım bende şuan ağrım yok
Elifvolkan2202 Ben de 29 haftaya girdim geçen günlerde bende de olmuştu özellikle uzun süre oturduğunda ayağa kalkınca ve uykudan uyanınca öyle hissettim ablam doğurdu ona sordum bebek büyüdüğü için alt tarafa baskı oluyor normal dedi
hanimhanimcik Aysunn123_ yok erken değil tam zamanı bende 20li haftalarda vardı, eğer emin değilseniz doktorunuza danışın içiniz rahat etsin ama normal bir süreç içinde kaç kilo bebek var ağrısız sancısız çıkması mümkün değil
Angela Aysunn123_ Normal bende aynıyım 27 hafta olduk doktora sordum, bebek büyüyor baskı yapıyor onla alakalı dedi. Özellikle sabah uyandığımda feci bir agri bi 10 adım atınca geçiyor gibi oluyor
Glcn22 Aysunn123_ of çok kötü hala devam ediyor ve git gide şiddetleniyor kafayı yicem oturmak eğilmek yürümek afedersin don giymek bile çile oldu ağlıyorum bnde kaç gundur sinirden 😂
Glcn22 Aysunn123_ eşimin halası hemşire hemen onu arayıp sordum sağolsun hep onu arıyorum bişey olunca çatı kemiklerin kendini doğuma hazırlıyor bebek pozisyon alıyor çok normal ama doktoruna söyle ilaç verir dedi cuma kontrolum var bakalım
Aysunn123_ Glcn22 resmen aynı seyleri yaşıyoruz ben haftam erken olduğu için korktum cuma bende gidicem bakalimm