Aysegul354 neee liste miii ahshshsh valla aklıma geleni aldım hala eksiğim çok ama hep indirimlerde pahalı şeyleri denk geldikçe aldım. Sonra hepsi bir araya gelince hem kargo yoğunluğu olacaktı hemde bazı şeyler pahalıya gelecekti. Göğüs pompası mesela ben lansinoh aldım. Pahalı bir ürün. Onun yerine illa olsun derseniz kiwi marka alabilirsiniz. 3 te 1 i fiyatına resmen. Ve çok memnuniyet var. Bende keşke onu alsaydım diyorum çünkü çok para vermeye gerek yokmuş. Belkide kullanılmayacak 😂 He bide mochi göğüs pompası öneririm. Çünkü bir memeden emzirirken diğerinden süt akıp gidiyormuş. Üstünüz hep süt olur. Bebek emerken bu mochiyi de diğer göğüse takıyoruz akan süt onda birikiyor onu da bebeğe veriyoruz missss😂🥰 indirime girdikçe aldım bişeyler bebek arabası bile hahshshs 😂😂