gizemgnll Aysellll 11+4 🙂 bendr bugun şiş hissediyorum ama sabahları sağ ve sol boşluğum agrıyo ya göğsüm ün altındaki kemikler varya onların bittiği yer işte , doktor normal dedi ama bilemedim
tugcemre bende 12 yi bitirecem 1 gün kaldı karnınız daha fazla şişyor bir görseniz settleşiyr ay bır an önce cıksın karnımızzz dımı ama
tugcemre BusraHamdi cıkıyr canım son zamanalrda anlıyrsun vallaha 12. haftanda karnın belirlenmeye baslıyr ama senın hıssedıcegın kadar dar giyersen belki ama kılın geç farkedilecegiz sanırım dışardan kalın kıyafetlerden
Aysellll Bende bu gun 12 haftayı bitirdim bu hafta biraz şiş gibi hiss etdim onun dışında bişey yok. Bir an önce büyüse artıq göbişlerimiz de havaya girelim dimi artıq😜😂