Avgulsah59 Haftam bitti . Dün bebeğim pek hareket etmedi tatlı yedim dinlendim vs ama hareket etmiyordu. Bugün dr kontrolüm vardı nts de kalp atışı yavaş çıktı. Serum verdiler normale döndü eve gönderdiler ama şimdi yine karnım tok tatlı yedim uzanıyorum normalde tekmelerini hissederdim ama şimdi yine hareket etmiyor ne yapacağım 🙁
Momm52 Avgulsah59 acile git bekleme bu durumlar sıkıntı gerekirse günde iki kere git bişey olursa müdahale ederler en azından bişey olmadan
Avgulsah59 Momm52 valla ilk hamileliğim çekiniyorum abartıyor muyum diyorum ama dün gece öyleydi sabah yavaş çıkınca doğru hissediyorum sanırım.