Gizem-17 bende aynı durumdayım. Dün öğrendik detaylıya girdik ölçüldü sınırda çıktı 9cmmiş. 15 cm ve üzeri riskli sayılıyormuş. 10cm üzerinde hafif hidrosefali sayılıyormuş yni genelde doğuma kadar düzeliyormuş takipte kalıcaz 3 hafta sonra kontrolümüz var hayırlı haberler alırız inşallah sizede rabbim şifa versin duadan başka elden gelen birşey yok. Bizim olumlu düşündüren sıvıdan başka bi belirti yok omurilik vs herşeyi çok düzgün düzelme ihtimali yüksek dendi 🙏🏻