Kızlar sabah 07,30 da hastanede olucam planlı sezeryan zaten 38+4 deyiz. Fakat 2. Kez anne olacagım halde çok fazla korku endişe oluştu bende. İstemsizce yarına dogumada gitmek istemiyorum ben nasıl kendimi rahatlatıcam sabaha kadar. Kafamda bir ton endişe var. 10 sene ara verince mi böyle oldu acaba. Bi yandanda çok heyecanlıyım ay ne bilim kan ter içindeyim bide sabaha kadar bişey yeme içmede yok aksine bogazım kurudu susuzluktan 🤧 bi rahatlatın bari beni 🙏🏼☺️