Melekss44 Kızlar 20+5 haftalık hamileyim ve sabah uyandığımda yüz üstü yattığımı farkettim hatta sürekli aynı şey oluyor uyku arasında asla farkında olmuyorum. Bebeğime ne kadar zararı olur acaba bu durumun ve nasıl düzelte bilirim yardımcı olur musunuz. 😏
UsanmazPandaaa Melekss44 hiçbir zararı olmaz karnın çıkıp yatmana müsade vermeyecek uyku arasında bile dönemeyeceksin zaten ben 22 de falan biraktım karnım büyüdüğü için o içerde güvende
Ozlemflz Melekss44 merak etme canım yüzü koyun bile uyumuş olsan hiç bir zarari yok. Ben Kaan Kocatepe’den duymuştum. YouTube de videoları var izle istersen rahatlarsın.
Umayyy Melekss44 karnim cikana kadar yatiyordum doktoruma sormustum o da simdilik tadini cikar ne de olsa uzunca bir sure yatamicaksin demisti zarari olsaydi izin vermezdi he suan en cok ozledigim seylerden biri ama olsun😊
Serpilbb Melekss44 korkma zaten bebeğin rahatsız olduğunda sanada yansıyor o bi yerden sonra yatamıyorsun zaten bi zarar görmez 😄 ben çok deli yatan bir insandım ve uykumda ağırdır ama uzun süredir yan yatıyorum ve yan şekilde kalkıyorum uykundada olsa vicudun rahatsız oluyorsa dönüyor
Nurylcnkya Bende yaşadım aynı durumu doktoruma söylediğimde önüne arkana yastık koy artık yatmadan gerek zarar verebilirsin demişti o günden bu güne kadar yüz üstü yatmanın hayaliyle yaşıyorum ☺️ Sağlıkla kucaklayın bebişinizi 🙏🏻
Tugcee0603 Melekss44 benim doktorum istediğin gibi istediğin şekilde yatabilirsin dedi. Çocuğun suyu kendini korurmus.
Melekss44 Cevap veren herkese çok teşekkür ederim sayenizde tedirgin olmadan stressiz Bi uykuya dalıcam… Hepinizden Allah razı olsun sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin 😘😘😘😘