Hanımlar merhaba 33+3de nst de sancı çıktığı için hastaneye yatışım yapıldı 2cm de açıklık vardı hemen ciğer geliştirici yapıldı ilaçlar iğneler derken 1hafta kaldım hastane de dogum gerçekleşmedi açılma ilerlemedi ama nst De sancılar da hiç gitmedi 100leri gören sancılarım çıkıyordu ama ben o sancıyı 1aydır yaşıyorum bebegim karnımın ortasında toplanıyor ve sertleşiyor hafif tatlı Bi kasık ağrısı olup geri gidiyor başına böyle bişey gelen anneler ne zaman dogum yaptınız yada bu haftalar da dogum yapan anneler nasıl Bi süreçten geçtiniz