Mabel- Kızlar 34 haftadayım elimde ve ayağımda şişlik oluşmaya başladı toplam 4 kilo aldım çok hareketli bir insanım çok oturmuyorum bu şişlik olmaması için ne yapmayalım
Benimbebegim Mabel- Ben tuz tuketimini azalttım ve bol bol su içmek gerekirmis gerçekten de ayak bileklerimde rahatlama oldu
Ervan Mabel- ayaklarda oldu. Şişlik ,23 haftamda başladı. Bı ara gectin26 hafta yine var şuan biraz. Suyun içine tuz sirke buz koydu. Ayağımı koydum ve ayaklarımı havaya diktim. Öyle iyi geldi. Var hala şişlik azaldı biraz sadece
Cicek10 Mabel- bacakları havaya kaldırıp dinlenmedikten sonra geçmiyor havalar çok sıcak ve benim kesinlikle sıcaklar yüzünden oluyor çünkü akşamları dolaşırken hiç olmuyor ama gündüz çok oluyor
Eyceniz Mabel- bende yaşadım hatta ara ara hala yaşıyorum 37 haftaligim. Bol su tüket şekerli tuzlu gıdalardan uzak dur onlar çok fazla şu tutulumu yapıyor vucutta
PehlivaNilu Haftadan itibaren aşırı derecede şişiyorum, 26dayız şimdi. doktoruma danıştım yapacak bişey yok şişeceksin dedi. Bol su içmek gerek..