MelikeDurmaz ben de 33+5teyim. 1 hafta kadar önce benzer bir durum yaşadım. Benim de çamaşırıma kahve tonlarda bir leke geldi ama ebe arkadaşıma danıştım. Eğer o lekenin devamı gelmiyorsa, ağrı & sancı yoksa, su gelmesi durumu vs yoksa problem değil, hamileliğin son aylarında olabilir dedi. Bebek hareketlerini takip et, farklı bir olumsuzluk da görmediğin sürece sorun olacağını sanmıyorum dedi. Aradan 1 hafta geçti çok şükür bebek hareketlerimde de, diğer fizyolojik durumumda da sorun yok. Ama eğer sizin ağrınız vs de varsa ya da bebek hareketleriniz azalırsa mutlaka doktora danışın. Eşinizle cinsel ilişkide bulunduysanız ondan dolayı da olmuş olabilir belki 🤔