zehra_63 korkutmayın kendinizi artık gelmiş doğum vakti benimde 37 sancın 100 çıkmış dedi doktor ama hiç hissetmiyorum bebeğim kafası yukarda cuma sezaryene alalım dedi içinizi ferah tutun rabbim kolay sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah hepimize hayırlısı ne ise onu nasip etsin öyle dua edelim 🥰