5+5 günlük gebeyim bugün kese göründü , bi düşük çatlatma iğnesi sonrası, bugün doktor çok umudumu kırdı🥺 pregeston hormon testi yaptı 4,3 çıktı en düşük beş olması lazımmış sağlıksız gebelikmiş bi haftaya düşermiş 🥺 bunu yaşayan varmı doğuran yada düşüren çok üzgünüm 🥺çok mutluyduk