Gururunannesi Kızlar kalp ameliyatı olup da normal doğum yapan veya yapabileni gördünüz mü ??? 2007 de kalp ameliyatı oldum. Normal doğum riskli diyorlar doktorum da şuan normal doğum görünüyor dedi .