Cansel22 8+6yım suan ve gogsumun baya aşağısında bi sertlik var gibi bebegim orada olabilir mi ilk gebeligimde kızım hep karnımın sag alt tarafindaydi öyle hissedince bi heyecanlandım acaba buradami diye
Alka Cansel22 Bencede biraz erken. Bende öyle düşünüyordum başlarda ama şuan küçük baya ve derinde. :)
Gonul_enes Cansel22 kasik bolgenizde hatta ic camasirinizin lastigjnin oldugu kisimda o haftalarda orada okadar yukarda olmaz suan
Seuety Cansel22 Şuan en fazla erik kadardır ki hissetmen asla mümkün değil en erken 13.haftada hissediliyor ben 15 te hissetmiştim
Zeyyyn Cansel22 29 haftadayım canım benimki anca orda 😊 daha kasıklarda göbek deliğinin orda bile değil