@yagmuurry1 korkma canım akışına bırak hiç düşünme, bana iki ayrı doz şeklinde suni sancı verdiler, ikinci dozu çok yüksekti ama asla bana suni sancı etki etmedi yani ben hiç hissetmedim en sonunda suni sancıyı bırakıp kendi sancımın gelmesini beklediler ve kendi sancımla Doğum yaptım. Bebeğin kafası gözüktüğünde doktor ıkın diyor, ıkındıgın zaman bebeğin kafası çıkıyor, o da zor değil, önemli olan o kısma gelene kadar sancıları karşılayabilmek, onun dışında ki herşey kolay. Ama varyaaaa o bebek çıkıyorya o rahatlığı asla anlatamam muhteşem ötesi sancıdan eser kalmıyor inanılmaz bir rahatlama oluyor