Alka Ben bio oil kullanıyorum, kullanıyorum dediğim haftada 1 kez falan sürüyorum, bir de nadiren hindistan cevizi yağı. Sadece her duştan sonra illaki vücut losyonu kullanıyorum nemli kalması için (gratisten 15 TL gibi bir şeye almıştım) Bol bol su içiyorum ve kesinlikle genetik olduğunu düşünüyorum. Ben 46 kilo ile hamile kaldım, 34.haftamdayım 20 kilo aldım ve hiiç çatlağım yok. Yani genetik değilse arada bir yağ sürmeniz bile yetiyor bence