Zezz Acemi-anne26 38 39 da sezeryan yada spinal istiyorum eger aksilik cikmazsa bebek cok hareketli bi vuruyo hopluyorum
Elif5361 Zezz Gece boyu bende ayaktayım sürekli tuvalet ve aşırı sıcaklardan yatamıyorum 🔥 gündüz vantilatör karşısında fırsat buldukça uyuyorum ister istemez doğum stresi oluyor hele normal doğumsa sürekli tetikteyim 😁
Elif5361 Zezz BEnde gidicem ama bebeğimin 40 çıktıktan sonra 😁tam bu sıcaklar da zor geçer tahmin edebiliyorum
Aynur-13 Zezz bende 33+6dayım yani her gece ağlaya ağlaya bi hal oluyorum sürekli duştayım ama olmuyor vantiratörü çalıştırmıyorum hasta olmamak için ama uyku 0
Zezz Elif5361 daha once planlwnmisti bodrumdayiz ama suan milas oren yaniyo ve bi allah in kulu yok söndüren